Tisztelt Ügyfeleink!
Konzuli hivatalunkban ügyintézésre csak előzetesen egyeztetett időpontban van lehetőség.
Ügyfélfogadási rend (előzetes bejelentkezés alapján):
- Kedd 13.00-16.00
- Csütörtök 9.00-12.00 és 13.00-16.00
A magyar és a szlovén ünnep- és munkaszüneti napokon Konzuli Hivatalunk zárva tart.
Időpontfoglalás:
1. Időpont az elektronikus időpontfoglaló rendszeren keresztül foglalható az alábbi ügytípusokra:
- okmányvesztés bejelentése (okmányesemény)
- személyazonosító igazolvány igénylése
- magánútlevél igénylése
- okmány átvétele
Az időpontfoglaló rendszer magyar és angol nyelveken érhető el a kiválasztott linkre kattintva.
2. E-mailben:
- minden egyéb ügytípusra (lásd az oldal alján) e-mailben egyeztethető időpont a consulate.lju@mfa.gov.hu e-mail címen.
Az ügyintézés módjáról az oldal alján talál további információt. Az ügyintézéshez szükséges adatlapok alább a „formanyomtatványok letöltése” menüpontban érhetők el.
További tájékoztatás:
A honlapon megjelenő tájékoztatással vagy ügyintézéssel kapcsolatos esetleges további kérdéseket a Konzuli Hivatalunk elsődlegesen e-mailben consulate.lju@mfa.gov.hu fogadja.
Sürgős kérdés esetén telefonon munkaidőben a +386 1 5830410 számon állunk rendelkezésre.
Díjköteles konzuli szolgáltatások:
Egyes ügytípusok díjkötelesek. A jelenleg érvényes konzuli szolgáltatási díjtáblázat itt tekinthető meg. Felhívjuk a figyelmet, hogy a szolgáltatási díjat az ügyintézéshez kapcsolódóan kizárólag helyben és bankkártyával lehet befizetni.
ESZIG igénylés 14 év alatti gyermeknek:
Tájékoztatjuk ügytípusban érintett ügyfeleinket, hogy 2024. január 1-től a 14 év alatti (cselekvőképtelen kiskorú) gyermek személyazonosító igazolványának kérelmezési szabályai megváltoztak. A módosítás értelmében a személyazonosító igazolvány kiállítása iránti kérelmet benyújthatja az egyik szülő, és nem szükséges a másik szülő hozzájáruló nyilatkozata, illetve a szülői felügyeleti jog szünetelésének vagy megszűnésének igazolása. A jelen lévő szülőnek továbbra is igazolnia kell a személyazonosságát.
Az alábbi ügytípusokra a consulate.lju@mfa.gov.hu e-mail címen keresztül foglalható időpont:
- hazai anyakövezés és anyakönyvi kivonat beszerzése
- haláleset külföldön
- egyszerűsített honosítás
- családi állapot igazolása
- életben léti igazolás
- külföldi letelepedés bejelentése
- nyilvántartásba vétel
- hatósági erkölcsi bizonyítvány beszerzése
- hitelesítés és fordítás
- névváltoztatás és névmódosítás
- okiratbeszerzés és ügyfélkapu regisztráció
- anyasági támogatás és Fiatalok Életkezdési Támogatása (ún. Babakötvény)
A Konzinfo Ügysegéd ügyintézési felületen https://konzinfougyseged.mfa.gov.hu lehetőség van bizonyos kérelmek (pl. állampolgársági kérelem) online előkészítésére.
Formanyomtatványok letöltése: innen
Frissítve: 2024.05.03.